|
新たな"マーケット"や"ネットワーク"の創造。
"海外から日本に参入したい" 又は "日本から海外にチャレンジしたい"というメーカー・企業・商材のサポート。
優れた商材を育成し世界マーケットにおけるブランド価値の
一層の向上を狙います。 一切の無駄を省いたマーケティングを行う事により
オンディマンドな商材を各地域マーケットで次々に産み出す事を目標としています。 |
Global Marketing
Division creates new market and network by supporting
entry of the companies or products into the Japanese
market from overseas and vice versa. Nurturing the
potential and promising products and aiming at further
upgrade of brand value in the international market.
The objective of Global Marketing Division is to
produce and introduce the on-demand products by
conducting no-frills marketing.
Investment Support
Assembling investors for promising companies and
projects
Marketing Support
Conducting marketing research and test marketing
Management Support
Consulting the business development and risk management,
and introducing alliance companies, |
|
|
|
|
|