グローバルマーケティング部/GLOBAL MARKETING DIVISION

グローバルマーケティング部としてのコンセプト
新たな"マーケット"や"ネットワーク"の創造。 "海外から日本に参入したい" 又は "日本から海外にチャレンジしたい"というメーカー・企業・商材のサポート。 優れた商材を育成し世界マーケットにおけるブランド価値の 一層の向上を狙います。 一切の無駄を省いたマーケティングを行う事により オンディマンドな商材を各地域マーケットで次々に産み出す事を目標としています。

COCEPT
Global Marketing Division creates new market and network by supporting entry of the companies or products into the Japanese market from overseas and vice versa. Nurturing the potential and promising products and aiming at further upgrade of brand value in the international market. The objective of Global Marketing Division is to produce and introduce the on-demand products by conducting no-frills marketing.

Investment Support
Assembling investors for promising companies and projects

Marketing Support
Conducting marketing research and test marketing

Management Support
Consulting the business development and risk management,
and introducing alliance companies,